فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

؟!؟!

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

بچه ها من امروز چرا اینجوریم؟!؟!

نمی دونم احساس میکنم یه کی رو ناراحت کردم!!!

بچه ها من از شما ها کسی رو ناراحت کردم؟ اگه ناراحتت کردم بیا واسم صادقانه بنویس توروخدا

 

 
golabatoon عزیزم از دستم دلخوری؟!
 
آهان حالا که آپ کردم واسه اینم بگم .این پیام امیره درباره اون عکس قبلیه.یادته؟

 bacheha in mojassameye tar hast ke zire nazare ostad Alipour dar hale sakhtesh hastam. va saz vagheii nist . albate hanooz kheyli moonde ke tamoom beshe. merci az mohabathaye hamatoon doosetoon daram

منم دوست دارم عزیزم

خوب دیگه بچه ها من دیگه میرم

بای بای



نظرات شما عزیزان:

ساعت20:15---9 آذر 1391

مرسی عزیزم منم خیلی دوست دارم هم تو رو هم امیرو.............مرسی از لطفت.

پاسخ: لطفو که تو داری عزیزم



golabatooooon
ساعت18:37---8 آذر 1391
sadaf man azat narahat nistam vali ehsas mikonam to ziad az man khoshet nemiad............
پاسخ:قربونت برم عزیزمممم.چی کار کردی که ازت بدم بیاد؟کم محبت و مهربونی به من کردی ؟دیگه از این حرفا نزنیااااااااااااااا


ساعت0:03---4 آذر 1391

ووووووواااااااای

 

پاسخ:



بهار
ساعت0:02---4 آذر 1391
منم چند روز پیش اینجوری شده بودم ولی الان توپم

نه عزیزم کسی ازت ناراحت نیست تو گلٍ منی عزیزم پاسخ:وای بهار خیلی بده.مرسی عزیزم


باران
ساعت23:59---3 آذر 1391
عزیزم خدا بد نده چی شده؟

نه عزیزم من ازت ناراحت نیستم گلم پاسخ:عزیزمممم. مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 3 آذر 1391برچسب:,سـاعت 23:45 نويسنده _
яima